Po pomyślnie zweryfikowanej płatności na rzecz usługi subskrypcyjnej wysyłany jest e-mail zawierający potwierdzenie zamówienia autoodnawialnego abonamentu, w którym znajdują się szczegóły zawartej transakcji. E-mail zawiera również dwa załączniki: Regulamin serwisu i Przydatne informacje dla konsumentów. Jeżeli nie otrzymałeś/aś takiego e-maila, może to wynikać z kilku powodów:
- e-mail został uznany za SPAM i znajduje się w odpowiednim folderze skrzynki odbiorczej,
- podczas rejestracji do serwisu adres e-mail nie został prawidłowo wpisany, np. znalazła się w nim tzw. literówka,
- podany adres e-mail znajduje się na liście zablokowanych domen,
- wystąpił problem techniczny,
- w przypadku niektórych skrzynek pocztowych e-mail może dotrzeć z opóźnieniem.
W sytuacji, w której nie otrzymałeś/aś potwierdzenia zamówienia na adres e-mail podany podczas rejestracji lub zakupu, skontaktuj się z administracją serwisu poprzez formularz dostępny w artykule.